fredag 4 februari 2011

Inte ett inlägg, men en länk till ett inlägg...

Jag har varit lite lat under den här veckan och inte lyckats få ihop ett enda inlägg här på bloggen.
Imorgon hoppas jag dock att jag ska få till en recension av L'Artisans nya doft Traversee du Bosphore. Annars håller jag på att testa mig igenom två härliga italienska parfymlinjer OCH Serge Lutens senaste Jeux de peau. :) Mer om dem längre fram alltså.

Gör lite reklam för mig själv (och Cafleurebon) genom att posta en länk till mitt första bidrag för Ca fleure bon:
Det känns väldigt hedrande att få vara med och skriva där, många av deras skribenter är ju "världskända" som oerhört duktiga, ambitiösa och kunniga parfymskribenter. :) Tack till kära Michelyn som gav mig den möjligheten.

1 kommentar:

Lucy D sa...

Har inte hunnit läsa förrän idag, vilken fin artikel och så tjusigt upplagd!
tackar Mimmi
/fast from nu kommer jag heta Milou - Mimmi är visst överbokat på google