fredag 24 oktober 2008

Höstlov.

Ikväll åker jag och yngsta dottern upp till mormor och morfar i Norrbotten, så jag tar höstlov från bloggandet. Dock blir det inget lov från parfymerna, då jag ska ta med mig massor av små prover och tänker plåga mina släktingar med en parfymprovning. Min mamma, mina mostrar och mina kvinnliga kusiner brukar nämligen regelbundet ha sk. tjejträffar då de träffas hemma hos en av dem enligt ett löpande schema och äter supergod mat (alla i min släkt är typ genialiska när det gäller matlagning) och dricker vin och surrar. Då jag ju råkar bo över 100 mil från Norrbotten så har jag ju inte varit med på särskilt många av dessa tjejträffar, men det ska bli väldigt kul att få vara med på iallafall en.

Vad jag vet har jag ingen parfymkänslig släkting, så jag ska nog kunna utsätta dem för både det ena och det andra.

Inga kommentarer: