fredag 9 april 2010

Jag glömde!

Vet inte hur det kommer sig, men ofta när jag sitter och tänker igenom vilka parfymer jag använt mest under en period så glömmer jag en eller ett par. Får väl skylla på att jag börjar bli gammal?


Absolut förtjänt av en plats på topplistan är förstås D'Orsays Tilleul! Mitt lilla sprayprov har använts flitigt och jag vet inte alls hur jag ska göra när det tar slut, för den är inte helt lätt att få tag på. Funderar på att be någon som bor i Frankrike att köpa en flaska åt mig...

4 kommentarer:

em sa...

Sedan jag läste om Tilleul här så har jag återupptäckt den. Vill bra gärna ha en flska jag med!

Ja vad är Cabotine Sensuelle för doft... blommig, med den där nästan pudriga tonen av heliotrop/mandelhela tiden närvarande. Lite vaniljsöt.

Anonym sa...

den finns att få ta på här:

http://www.ausliebezumduft.de


/lulllull

rebella sa...

em: Vi kanske skulle splitta en flaska. ;)

Heliotrop är en trevlig not, fast ibland kan den bli lite för mycket har jag märkt. Ibland tycker jag jättemycket om den, ibland kan den bli på gränsen till kväljande.

rebella sa...

lulllull: Tack! :) Märkligt att jag har missat att de har D'Orsays parfymer, jag tycker jag brukar kolla där så ofta och noga.