tisdag 16 november 2010

En liten utdelning av prover från Shahrzad Palace Perfumes

Eftersom jag är ganska ensammen om att ha provat de här dofterna från Shahrzad Palace Perfumes så tänkte jag ge fyra av mina bloggläsare möjlighet att prova dem också.

Mycket enkelt, lämna en kommentar och jag tar med dig i dragningen. Fyra läsare (både här och den engelska bloggen) får ett litet provkit med ca. 1 ml av vardera olja, Musk, Royal Ambar, Jasmin, Viol och Lotus Flower.

Jag vill gärna att de läsare som vinner ett prov-paket sedan berättar för mig vad de tyckte om de olika dofterna. :) Delad glädje är dubbel glädje.

Alltså, lämna en kommentar här nedan senast fredag 19/10 på morgonen så drar jag fyra vinnare. Det kan dock ta ett tag innan jag får iväg proverna, för just nu har jag -som vanligt- lite ont om provflaskor!

Lycka till!

17 kommentarer:

clivia sa...

Oj vad spännande, jag vill självklart vara med i dragningen och prova dessa rariteter.

Unknown sa...

Och det vill jag också! Den här gången vinner jag säkert..

Matilda sa...

Gott att hitta sådana fynd på Tradera. Tänk vad som finns där ute...

Julia sa...

Jag deltar gärna i utlottningen tack. Myskdoften lät ju urspännande och är säkert något som jag skulle uppskatta!

Unknown sa...

Jag vill gärna vara med! :)

rebella sa...

clivia: Klart du är med i utlottningen.

rebella sa...

Maria G: Och du med. Chanserna att vinna iallafall någon gång är rätt stora på min blogg, det brukar inte vara så många som deltar. På de "stora" parfymbloggarna kan det ju bli hundratals kommentarer vid utlottningar.

rebella sa...

Matilda: Ja, det är extra kul när man inte har några förväntningar. Tänk att den som sålde inte ens hade brytt sig om att lukta på dem...

rebella sa...

Julia: Jag tror du skulle uppskatta mysk-doften, enda nackdelen är ju att den är "kladdig" och "färgig". Kan ju vara bra att tänka på när man tar på den...

Unknown sa...

Oh, jag vill också vara med :)
/Hanna

rebella sa...

Ulrika: Lycka till!

-----

PS till alla: Menar förstås nu på fredag 19/11 inte 19/10 som jag råkat skriva, jag har bara inte lyckats förstå att det bara är en dryg månad kvar till jul!

Lotta sa...

Spännande! Jag vill också vara med i utlottningen!

Cissi sa...

Åh, det skulle vara trevligt att få prova.! Är så innerligt trött på parfymsortimentet i vår lilla stad Härnösand- Kicks och Åhlens.
Mvh Sissi

Anonym sa...

Såklart att jag vill ta chansen att få prova någon av dessa dofter! Sen det trista missödet med bpal-beställningen har liksom parfymglädjen mattats av en gnutta. Men nu bubblar den igen :-)

/Therese

rebella sa...

Till alla nytillkomna: Självklart tar jag med även er i utlottningen. :)

Anonym sa...

Jatack,med vill jag gärna vara!!
/Carina i Boden.

Anonym sa...

Hoppas på att hinna med :) Susanne B