fredag 19 november 2010

Fyra vinnare!

List Randomizer

There were 19 items in your list. Here they are in random order:

  1. Hanna
  2. clivia
  3. Susanne B
  4. Bellatrix
  5. Carina
  6. womo531
  7. Lilla My
  8. Lisa BTB
  9. waftbyCarol
  10. Julia
  11. kastehelmi
  12. queen-cupcake
  13. kjanicki
  14. Lotta
  15. Ulrika
  16. Therese
  17. Matilda
  18. Maria G
  19. Anna

Timestamp: 2010-11-19 07:40:00 UTC


Grattis alltså till: Hanna, clivia, Susanne B och Bellatrix. Skicka era adressuppgifter till min mail så kommer proverna på Shahrzad Palace Perfumes hem till er så småningom. Har en del att stå i närmaste tiden, så räkna inte med att de kommer fram inom några dagar.


Till er andra deltagare önskar jag bättre lycka nästa gång. :)


7 kommentarer:

Anonym sa...

neeeeeeeeeeeeeeeeej jag var ju såå nära!!!!!! Nåväl ,suck,ha en skön helg iaf!
/Carina

Unknown sa...

Åh!
Lycklig! Var tvungen att kolla två gånger att det verkligen var mitt namn :) Så spännande!
/Hanna

Anonym sa...

Wiiieee !! superkul att vinna, detta förgyllde min dag idag, tack :)
Susanne B

rebella sa...

Carina. Jag skulle verkligen önska att jag kunde skicka prover till alla. Men, det dyker nog snart upp någon annan liten tävling eller utlottning eller nåt annat här så håll utkik.

rebella sa...

Hanna: Grattis. :)

rebella sa...

Susanne B: Ska bli kul att höra vilken du gillar bäst. :)

clivia sa...

Men vilken tur jag har, ska genast maila dig :D