måndag 13 april 2009

B Never Too Busy To Be Beautiful

Ännu en artikel publicerad på Fragrantica: http://www.fragrantica.com/news/Be-Never-Too-Busy-To-Be-Beautiful-774.html

Har varit riktigt kul att testa B Never Too Busy To Be Beautifuls parfymer. Flera av dem är riktigt, riktigt bra och har något annorlunda över sig. Har du ännu inte hunnit testa några av deras parfymer tycker jag det är på tiden, inte bara Luca Turin som blivit imponerad kan jag säga... Och vad kan man förvänta sig, jo klara, höga parfymer men många av dem med en muskig, rökig och lite smutsig bas. Oh la la. Ja, jag blir glad bara av att tänka på dem!

Annars har jag tillbringat påsken med att testa igenom mina Le Labo-prover. Det var minsann också en trevlig sysselsättning. Och ganska fort fick jag några favoriter, medan några bara fick mig att gäspa ungefär. Vilka som blev favoriter? Jo, det lär dyka upp recensioner här på bloggen vilken dag som helst. Kanske rentav imorgon.

Inga kommentarer: