måndag 23 mars 2009

Helgens händelser...

Ja, det har varit en ganska intensiv helg i radhuset. Lillebror kom på besök, maken jobbade tyvärr. Äldsta sonen kom hem och det blev några snuttar absinth och diskussioner vid köksbordet.

På söndag kom äldsta sonen nya sambo och hälsade på för första gången. Vi åt middag och bekantade oss och jag kunde förstås inte låta bli att visa min parfymsamling. Jag tänkte att hon nog har en viss förståelse för det här med att samla, då hon själv har en gedigen sko-samling. Jag fick till och med spraya på henne lite Anglomania.

Brodern åkte till Stockholm och möten, men styrkte honom med lite Zafferano av Odori innan han for, det lät som om det kunde behövas!

Annars startade måndagen med en expressleverans strax efter att barnen gått till skolan, fortfarande iförd bara morgonrock fick jag lösa ut ett postpaket. O o o så spännande och vilken överraskning! Ja, ni har ju säkert listat ut att det var parfymer, men vilka avslöjar jag vid något annat tillfälle.

Inga kommentarer: