fredag 28 maj 2010

Vinnare av dragningen...

Sonen brukar hjälpa mig med screenshot när jag gör dragningar, men nu är han inte hemma och jag har försökt, men får inte till det.


Iallafall har jag gjort en dragning på random.org och här klistrar jag in resultatet:

List Randomizer

There were 23 items in your list. Here they are in random order:

1. Ylva
2. Katarina
3. Ulf
4. Ines
5. Joakim/Hanna
6. Diana
7. Nina Z
8. Siiri
9. Jorid
10. Tara C
11. em
12. Habit Man
13. Marte
14. Karin
15. Susanne B
16. Nina
17. Emmanuel
18. Pärlbesatt
19. kjanicki
20. Helle
21. Lotta
22. Bipbap
23. Anja

Timestamp: 2010-05-28 06:48:39 UTC



Grattis alltså till Ylva! :) Kommer inte ihåg om jag har din adress, men du kan väl skicka den till min mail så kommer det ett litet paket på posten med prover och annat (en överraskning som har med parfym att göra, men som inte är parfym).


Bortsett från att jag varit sjuk hela veckan så är allt bra, ser fram emot träffen i Stockholm imorgon grymt mycket. Verkar som om vi blir fler än vad jag först trodde, kul. Hoppas dock att mitt öra tillfrisknat till imorgon, för som det är just nu hör jag knappt något på höger öra. :(


Att jag varit sjuk och hängig är också anledningen till att det inte blivit så mycket recensioner på bloggen denna vecka, men jag hoppas på nya friska tag nästa vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stort tack till ett härligt och generöst parfymprovarpaket, och sist men inte minst Patchoulisticklingen!! Det blev en riktigt glad och oväntad överraskning!Följde din jakt på fröer här på bloggen, och hur ett enda litet frö till slut tog sig..Jag ska vårda plantan ömt och försöka få den att växa sig stor, så jag i min tur kan ta sticklingar av den. Jättekul! F ö befinner jag mig i parfymprovarhimlen nu, tusen tack för en härlig vinst!

Ylva