onsdag 12 november 2008

Äntligen!

Idag är jag så glad, mina efterlängtade och försvunna prover från The Perfumed Court har äntligen hittat hem til mig.

Åååh, Ava Luxe, så roligt att få testa dem till slut. Har på mig Love´s True Bluish Light just nu och den är jättemysig. Kommer mer om den och de andra Ava Luxe-dofterna sen.

Fick även en knippe TokyoMilk-prover, men jag tror jag gottar mig med Ava Luxe först.

Och som om det inte skulle vara nog så kom en halvfull flaska av Vercases Crystal Noir också idag, fyndade den på Tradera för någon tjuga.

Nu är det väl slut? Näe, får medge att jag på sista tiden har hängett mig åt parfymer på det skamlösaste sätt och kunde inte motstå utskicket från Luckyscent som damp ned i inkorgen:

http://www.luckyscent.com/shop/detail.asp?itemid=32229&section=1

De var så många och det var så bra pris och jag kunde inte motstå dem och min man kunde inte motstå mina bedjande cockerspaniel-ögon. Fast varför får jag en känsla av att jag tullar på mina julklappspengar???

Fast jag har varit duktig och handlat julklappar till andra också, söta mellandottern har redan två paket som bara ligger och väntar på att det ska bli jul.

1 kommentar:

Anja sa...

Ska bli kul att se vad du tycker om parfymerna från Luckyscents. Jag beställde också detta set och Felanilla...mums mums!!!