måndag 12 januari 2009

Efterlängtade prover.

Idag kom äntligen några grymt efterlängtade prover i brevlådan. Jag beställde dem före jul och har väntat och väntat, men de här är så värda att vänta på. Har i skrivande stund på mig en parfym som får mig att bli alldeles pirrigt lycklig och äventyrligt glad på samma gång. Snudd på att jag inte kan skriva faktiskt, då jag helst vill sitta med handlederna vid näsan hela tiden.

Vilken parfym det är? Nae, det avslöjar jag inte än.

Bland de som kom i brevlådan idag, var iallafall två Amouage-prover, Lyric och Jubilation. Det är iallafall ingen av dem jag har på mig just nu, men det ska bli spännande att testa Amouage, för det är förstås ett märke jag hört mycket -positivt- om.

Annars så måste man ifrågasätta bildningsnivån hos somliga. Min kära man skulle posta ett brev till USA åt mig (med parfymprover i förstås). Han lämnade fram det i kassan på ICA och tjejen som jobbar där tittar på brevet och frågar sedan "Ligger det i Europa?".

Inga kommentarer: